Możliwości biznesowe w domu mogą być doskonałym sposobem na szybkie rozpoczęcie działalności gospodarczej w domu przy niewielkiej inwestycji. Możliwości biznesowe obejmują sprzedaż bezpośrednią (która obejmuje marketing sieciowy), franczyzę i biz ops (biznes w pudełku).
Ale nie możliwości biznesowe, w które można się wkupić, są tym, za co się podaje. Niektóre z nich mogą być oszustwami. Ale nawet jeśli jest to biznes wysokiej jakości, produkty lub plan marketingowy może nie być dobrym rozwiązaniem dla Ciebie i Twoich celów. Jeśli myślisz o inwestowaniu w domowej okazji biznesowej, oto osiem pytań, na które musisz uzyskać odpowiedź, zanim zainwestujesz swoje pieniądze.
1. Jakie są koszty rozpoczęcia działalności dla tej okazji biznesowej w domu?
Większość domowych okazji biznesowych poprosić o pieniądze na rozpoczęcie działalności, zwykle na pokrycie kosztów zestawu, i innych materiałów. Zanim jednak zainwestujesz w biznes domowy, chcesz zrozumieć, jakie są koszty i co one pokrywają. Powinieneś uzyskać odpowiedzi na te pytania:
- Ile są koszty rozpoczęcia działalności w domu możliwości biznesowych, które rozważasz?
- Czy są bieżące koszty? Jeśli tak, to z czym będą się one wiązały i ile one wynoszą?
- Wreszcie, co dostajesz za swoje pieniądze? Czy istnieje zestaw do prezentacji i próbki? Czy masz stronę internetową? itd.
Jest to szczególnie ważne, jeśli nie masz dużo pieniędzy do zainwestowania. Niektóre firmy mają ukryte koszty podczas startupu lub w utrzymaniu, więc chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania.
2. Rodzaj szkolenia i wsparcia
Szkolenia i wsparcie oferowane przez firmę będą miały ogromny wpływ na Twój sukces. Jeśli szukasz firmy zajmującej się marketingiem sieciowym, czy sponsor i upline mają dobrą etykę i umiejętności przywódcze? Czy są oni oddani idei pomagania Ci w osiągnięciu sukcesu? Jeśli jest to franczyza lub przeciwnik biznesowy w pudełku, czy zapewnia materiały szkoleniowe i przywództwo w firmie? Czy w każdej formie biznesowej istnieje stałe wsparcie, które pomoże Ci osiągnąć sukces?
3. Jakie są zasady reklamy i promocji?
Wiele możliwości biznesowych w domu mają zasady dotyczące tego, jak i gdzie można się reklamować. W niektórych przypadkach możesz mieć ścisłe ograniczenia, a w innych możesz robić mniej więcej to, co chcesz. Na przykład, nazwy firm są często chronione prawami autorskimi i/lub znakami towarowymi i dlatego nie wolno ci ich używać w reklamie bez pozwolenia. Niektóre franczyzy zapewniają ci określony obszar i nie wolno ci promować poza twoim terytorium.
Im więcej masz możliwości sprzedaży swoich produktów lub promowania swojej szansy, tym łatwiej będzie Ci to zrobić i tym więcej pieniędzy zarobisz.
4. Jaki jest realistyczny potencjał dochodów dla tej domowej możliwości biznesowej?
Niektóre firmy mają znacznie większy potencjał dochodowy niż inne i zanim zainwestujesz swój czas i pieniądze w jakąkolwiek domową okazję biznesową, powinieneś zrozumieć, jak wiele możesz realistycznie oczekiwać, że zarobisz. To oznacza studiowanie planu kompensacyjnego i prowadzenie liczb.
Ważne jest również, aby zrozumieć swój punkt rentowności i jak długo może to potrwać, aby osiągnąć poziom dochodów, że domowa okazja biznesowa roszczenia jest możliwe lub że masz ustalone jako cel.
5. Jak długo firma oferuje możliwość prowadzenia działalności gospodarczej w domu?
Podczas gdy pomysł dostania się na parter może brzmieć atrakcyjnie, firmy bez doświadczenia są często niestabilne. W rzeczywistości, większość firm, które zawodzą, robi to w ciągu pierwszych pięciu lat.
Nowe firmy często próbują zwabić Cię do pomysłu, że starsze firmy są nasycone, ale w rzeczywistości, że jest to mit domu biznesu. Jeśli masz świetny produkt i znajdziesz swój rynek, możesz odnieść sukces.
Z tym powiedział, że jeśli jesteś przyciągnięty do nowej firmy, można dołączyć, tak długo, jak umieścić rzeczy na miejscu, aby chronić siebie, jeśli firma zaczyna walczyć.
Bez względu na to, jak stara lub nowa jest firma, jeśli jest w obszarze sprzedaży bezpośredniej, sprawdź, czy firma znajduje się w Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej, które wymaga poziomu etyki i standardów dla firm członkowskich.
6. Jakie produkty lub usługi są związane z tą szansą na biznes w domu?
Możesz zostać zwabiony przez krzykliwe produkty i obietnicę dużych dolarów, ale Twój sukces będzie zależał w dużej mierze od tego, jak dobrze możesz promować produkty lub usługi. Jeśli nie jesteś podekscytowany tym, co firma oferuje, będziesz miał trudności z ich sprzedażą. Więc, zadaj sobie pytanie:
- Jakie są produkty i usługi?
- Czy są one wysokiej jakości i warte swojej ceny?
- Czy kupiłbyś je, nawet gdybyś nie był przedstawicielem firmy?
Ponadto, wziąć pod uwagę łatwość lub trudność sprzedaży produktu. Produkty konsumpcyjne to rzeczy, które ludzie muszą ponownie zamówić i zastąpić. Produkty konsumpcyjne tworzą większą stabilność i regularność dochodów z powodu powtarzających się klientów. Produkty niekonsumpcyjne można sprzedać tylko raz, a potem trzeba wyjść i znaleźć więcej klientów.
7. Czy istnieją kwoty lub minimalne wymagania inwentaryzacyjne dla tej okazji biznesowej opartej na domu?
Jeśli firma wymaga od Ciebie regularnego zakupu dużej ilości produktów, może to być trudne do utrzymania działalności lub może być stresujące finansowo, jeśli musisz tymczasowo przerwać pracę. Ostatnią rzeczą, której chcesz, jest piwnica pełna nieużywanych produktów. Chociaż miło jest mieć trochę zapasów, uważaj na każdą firmę, która poprosi Cię o magazynowanie ogromnej ilości produktów.
8. Czy produkty lub usługi, które ta domowa okazja biznesowa będzie oferować w przystępnej cenie?
Większość populacji musi być w stanie pozwolić sobie na produkty lub usługi, które oferuje klientom możliwość prowadzenia działalności gospodarczej w domu. Im droższy produkt lub usługa, tym trudniej będzie je sprzedać, a rynek docelowy może być bardzo ograniczony, ponieważ mniej ludzi będzie w stanie sobie na to pozwolić.
One również muszą być warte swojej ceny. Większość domowych produktów biznesowych często kosztuje nieco więcej niż to, co konsumenci mogą kupić lokalnie. Aby mogli od Ciebie kupić, musi istnieć wartość, która jest dla nich ważna. To może być uzyskanie produktów wyższej jakości. Albo może to być spersonalizowana obsługa od Ciebie. Albo dostawa do ich drzwi.